Фактурна Фарба для Стін

Цикл, в якому фінальну крапку в наступному сезоні поставить «Пророк» (прем'єра призначена на кінець листопада 2017 року), приурочений до 150-річчя від дня смерті Мейербера. І як «презентації» в 2014 році він подарував Берліну ще і концертне виконання «Дінор» у Великому залі Філармонії. Воно відбулося в рамках мейерберовского симпозіуму під назвою «Європа була його Байройті» ( «Europa war sein Bayreuth», 29.09-). Про «Дінор» згадалося, так як головну партію в тому проекті виконала супервіртуозная лірико-колоратурне співачка з Італії Патриція Чьофі. Цього разу в «гугенота» вона створила феєрично яскравий портрет Маргарити Валуа.

Склад нинішньої постановки склався на рідкість сильним. Але головною інтригою в партії Рауля став знаменитий перуанець Хуан Дієго Флорес, сладкоголосий соловей-тенор, який, здається, переспів всього (або майже все) Россіні і розвинувши в співочому тембрі благородно-матову спінтовость, знаходиться сьогодні в пошуках нового для унікальних можливостей свого голосу репертуару, і його рольової дебют став блискучим тріумфом. Але інтрига прем'єри ще і в тому, що попередня урізана версія 1991 року на цій же сцені (тривалістю не набагато більше двох з половиною годин) була німецькомовної, а нова постановка звернулася до французького оригіналу. Музичний керівник проекту, маестро з Італії Мікеле Маріотт пообіцяв меломанам більше чотирьох годин звучання чистої музики і обіцянки своєї дотримав.

В основу нової продукції лягла новітня критична редакція Ricordi, і в плані повноти її виконання прийти до консенсусу з американцем Девідом Олденом, культовим режисером постмодерного західноєвропейського напряму, диригенту-постановнику, на щастя, вдалося. Пятиактная, як і годиться жанру великої опери, спектакль йде на цей раз з двома півгодинними антрактами (після другого і третього актів), так що слухачеві, починаючи з першого такту увертюри, необхідно провести в театрі трохи більше п'яти годин. І це одна з причин, по якій «Гугеноти», беручи до уваги труднощів з підбором для їх виконання складу першокласних співаків, в плані комерційної віддачі від повсякденного прокату свідомо поступаються таким масово привабливим касовим назвам, як «Кармен», «Травіата» або «Мадам батерфляй ».

Похожие страницы