Витрата фарби водоемульсійні
Бізнес-ідея: виробництво дрібно- дисперсійної фарби
На зміну нудним стінах і стелях, пофарбованим звичайною фарбою, прийшли шпалери з красивими принтами і натяжні стелі. Однак, незважаючи на це, обсяги виробленої водно-дисперсійної фарби (яку часто називають водоемульсійною) продовжують зростати. Більш того, таке виробництво вважається одним з найбільш рентабельних і вигідних, так як в цьому сегменті лакофарбової продукції відсутня жорстка конкуренція.
Показати повністю ...
Обсяг російського ринку фарби становить близько 500 тисяч тонн продукції на рік. Причому імпортна фарба займає трохи менше половини ринку (близько 45%). Частка імпорту постійно зростає. В якості головних конкурентів вітчизняних виробників можна назвати фінські (приблизно 40% імпортованих фарб), польські (16% від загального ринку фарби зарубіжного виробництва) і німецькі (14%) компанії. Частина, що залишилася невелика частина припадає на Україну, Словенію, Туреччину, Францію і Італію. На ринку фарби представлена продукція 150 торгових марок (причому 80 з них мають іноземне походження). Таким чином, у вітчизняних виробників ще є, куди рости. Перше місце по поширенню отримує марка Dufa, а друге - Tikkurila. Третє місце належить продукції російської марки «Текс». Потім йдуть Poli-R, Sadolin, «Ореол», «Акватекс», «Ярославські фарби» і Alpa.
Іноземна продукція поки що домінує в сегменті водоемульсійних фарб (на відміну від сегмента масляної і пентафталевой емалі). Як показують опитування і дослідження, лакофарбові матеріали вітчизняного виробництва користуються попитом серед споживачів із середнім і нижче середнього рівнем доходу, а також серед невеликих будівельних організацій. Продукція закордонного виробництва, навпаки, більш популярна серед споживачів з рівнем доходу вище середнього і серед великих будівельних організацій. Зараз в Росії існує близько 200 підприємств, які займаються виробництвом фарби і інших лакофарбових матеріалів.