Водовідведення з мостових споруд за допомогою літаків
Водовідведення з мостів за допомогою літаків може організовуватися по одній з двох схем. Збір дощових вод уздовж пішохідної частини з подальшим виведенням в зливову каналізацію або откосние лотки, які встановлюються на підмостових конусах.
Збір з поверхні за допомогою поперечних випусків. В цьому випадку стоки відводяться під міст (можливе використання дощоприймальних колодязів).
Перша схема може використовуватися тільки для мостів для автотранспорту, що рухається максимум в шість рядів. Друга універсальна і підходить для будь-якої ширини конструкції.
конструкція
схеми водовідведення
з поверхні моста розробляється відповідно до СНиП 2.04.03-85.
- При витраті стічних вод більш ніж 0,41 куб.м / c тип і габарити укісних лотків вибираються з урахуванням поверхневого стоку.
- При меншій витраті можуть бути встановлені телескопічні моделі Б-6.
- Для ефективного водовідведення необхідно враховувати протяжність і пов'язану з нею загальну площу поверхні моста. Особлива увага приділяється вибору лотків і розрахунку систем водовідведення для мостів довжиною кілька кілометрів.
- Правильний вибір місця установки і геометричних параметрів лотка дозволяє виключити виникнення перешкод руху транспорту і пішоходів навіть при сильній зливі.
- Поздовжній ухил проїзної частини в поєднанні з поперечними ухилами тротуарів дозволяють встановлювати
водовідвідні лотки на стиках
ухилів. Така схема може вважатися найбільш економічною.
Для довгих і широких мостів доцільна установка лотків в поєднанні з водовідвідних трубами в нижній частині пролітної конструкції.
Хотите чтоб было жарко https://boombo.info/golye-mamochki/ заходите это нужно увидеть.Поперечні ухили поверхні пішохідних зон і проїжджої частини вимагають розміщення водовідвідних лотків з двох сторін мосту.
При поділі транспортної та пішохідної зон моста водозбір з полотна автомобільної дроги виконується окремо, лотки встановлюються уздовж проїжджої частини.
Складальні лотки на конструкціях з великою довжиною відповідно до СНиП повинні мати ухил 7-30%. Максимальна величина цього параметра враховує ймовірність намораживания при низьких температурах. Залежно від ухилу складальних лотків вибирається перепад рівнів, який становить від 7 до 30 метрів при двосторонньому розміщенні очисних споруд або колодязів. Одностороннє розміщення подібних конструкцій недоцільно, оскільки вимагає збільшення перепаду до двох разів (14-60 метрів), що складно реалізувати на практиці.